Zwroty, wymiany i reklamacje

ZWROT TOWARU

Zadowolenie Klientów z zakupów u nas jest naszym priorytetem. Jesteśmy przekonani co do jakości oferowanych przez nasz sklep produktów i wierzymy, że spełnią one potrzeby najbardziej wymagających Klientów. Jednocześnie pragniemy uniknąć uczucia zawodu u Klienta, które mógłby sprawić nietrafiony zakup. Z tego powodu wprowadziliśmy gwarancję satysfakcji, polegającą na wydłużeniu wymaganego przez prawo 14-dniowego terminu na zwrot produktu - do 30 dni od daty odbioru przesyłki.

Każdy, kto dokona w naszym sklepie zakupu, ma możliwość jego zwrotu do 30 dni i zażądania zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwróconego produktu do Centrali.

Warunki zwrotu:

  • Nie minęło więcej niż 30 dni od dnia odbioru zamówionego produktu.
  • Zwracany produkt jest czysty, kompletny i nie uszkodzony.

Towar należy - wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy - odesłać na adres:

Turystyczny Sklep Internetowy "LANDERSEN"
FAM sp.j.
ul. Rdestowa 67
81-577 Gdynia

Uwaga! Nie korzystamy z usługi przesyłek zwrotnych firmy InPost (dotyczy Paczkomatów).

Szczegółowe informacje na temat procedury zwrotu lub wymiany towaru dostępne są w Regulaminie sklepu w dziale „ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROT LUB WYMIANA TOWARU”.


WYMIANA TOWARU

Jeżeli zakupiony u nas towar nie będzie pasował lub odpowiadał (np. pod względem rozmiaru lub koloru) - Klient może go do nas odesłać, a my go wymienimy na inny (w miarę dostępności towaru).
WAŻNE! W przypadku wymiany należy poinformować o niej obsługę sklepu (e-mailem lub telefonicznie), celem dokonania rezerwacji danego produktu.
Brak takiej rezerwacji może spowodować niemożność dokonania wymiany (jeśli zabraknie towaru).

Towar należy - wraz z wypełnionym formularzem wymiany - odesłać na adres:

Turystyczny Sklep Internetowy "LANDERSEN"
FAM sp.j.
ul. Rdestowa 67
81-577 Gdynia

Uwaga! Nie korzystamy z usługi przesyłek zwrotnych firmy InPost (dotyczy Paczkomatów)

Szczegółowe informacje na temat procedury zwrotu lub wymiany towaru dostępne są w Regulaminie sklepu w dziale „ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROT LUB WYMIANA TOWARU”.


REKLAMACJE

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty dwuletnią gwarancją, chyba że opis produktu na stronie sklepu oraz metka na produkcie podają inny, dłuższy okres gwarancji.
Podstawą do przyjęcia reklamacji są dane dotyczące transakcji, zarejestrowane w naszym systemie. Dzięki temu nie jest konieczne dołączanie dowodu zakupu do reklamowanego towaru.

Aby rozpatrzyć reklamację Klient powinien przesłać reklamowany produkt na adres*:

FAM Sp. j.
Dział Reklamacji
ul. Rdestowa 67
81-577 Gdynia

Uwaga! Nie korzystamy z usługi przesyłek zwrotnych firmy InPost (dotyczy Paczkomatów)

Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać pisemną informację o reklamacji, np. wypełniony formularz reklamacyjny. Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty.
Reklamacja zostanie rozpatrzona najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem.

Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacji dostępne są w Regulaminie sklepu w działach „RĘKOJMIA, GWARANCJA i REKLAMACJE”.

  • pobierz formularz odstąpienia od umowy:
pobierz formularz
  • pobierz formularz wymiany towaru:
pobierz formularz
  • pobierz formularz reklamacji:
pobierz formularz


© Copyright 2019 by Landersen. All Rights Reserved.